پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119214
از جشن هاي مختلط تا نشريات حاشيه دار/ در دانشگاه ها چه مي گذرد؟
تاریخ انتشار : 1393/07/22 10:20:04
نمایش : 1787
با گذشت بيش از يکسال از روي کار آمدن دولت يازدهم، هنوز وضعيت دانشگاه ها متشنج است و اتفاقاتي رخ مي دهد که جاي تامل دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بلاتکليفي وزارت علوم همچنان ادامه دارد و در طول نزديک به ۱۵ ماهي که دولت يازدهم افسار قدرت را در دست گرفته، اين وزارتخانه تنها ۹ ماه رنگ و بوي وزير را بر سر خود ديده است. همين مسئله نيز سبب شده تا از فضاي دانشگاه هاي کشور اين روزها اخبار مناسبي به بيرون درز نکند.

از همين رو با گذشت بيش از يکسال از روي کار آمدن دولت يازدهم، هنوز وضعيت دانشگاه ها متشنج است و اتفاقاتي رخ مي دهد که جاي تامل دارد.

از يک سو خبر مي رسد که جشن هاي مختلف و اردوهاي مختلطي توسط دانشجويان طرح ريزي مي شود و در ماه هاي اخير نيز به شدت افزايش داشته است. از سوي ديگر نيز نشريات دانشجويي پرحاشيه از فضاي باز ايجاد شده نهايت سوء استفاده را برده و در حال پياده کردن طرح هاي مدنظر خود هستند.

طبق اخباري که در اختيار خبرنگار شبکه اطلاع رساني دانا قرار گرفت در حال حاضر بيش از ۱۰۰ نشريه در سطح دانشگاه ها در حال فعاليت هستند که ۵۰ نشريه بدون تابلو، ۲۵ نشريه مربوط به انجمن هاي اسلامي و مابقي نيز مربوط به تشکل هايي هستند که سابقه چندان مناسبي در دانشگاه ها ندارند.

اين نشريات البته مسائلي همچون تطهير ماجراي جريان فتنه و حوادث سال ۸۸ را پيگيري کرده و بعضا مطالبي را منتشر مي کنند که موجب ريختن قبح مسائل اخلاقي در فضاي دانشگاه ها مي شود.

مطرح شدن چنين مسائلي بيش از پيش دغدغه هاي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مبني بر استيضاح وزير سابق علوم را نمايان مي سازد. بدون شک اين دغدغه ها در زمينه انتخاب وزير آينده علوم نيز کماکان جزو برنامه هاي اصلي نمايندگان مجلس خواهد بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html